Ви виграли в лотерею Зелена карта? Вітаємо, попереду захоплюючий період, сповнений змін! Ми допоможемо вам спланувати переїзд до США найкращим чином і пояснимо, які кроки необхідно зробити до, під час і після прибуття в Америку.
Скористайтеся шансом жити в США та подайте заявку на участь в офіційній лотереї грін-карт США!
Імміграція до США повинна бути добре спланована. Тому має сенс почати підготовку за кілька місяців до фактичного переїзду в США. Квартира, експедиція, переліт, документи - багато чого потрібно організувати!
Хоча ви можете здійснити свою американську мрію як іммігрант, не володіючи англійською мовою, це, безумовно, допоможе вам стати мовно грамотним перед переїздом до Сполучених Штатів. Пройдіть курс англійської мови в мовній школі або місцевому коледжі, або знайдіть партнера, з яким ви зможете покращити свої розмовні навички. За допомогою додатків для вивчення мови ви можете гнучко перевіряти та вдосконалювати свої знання в будь-який час і в будь-якому місці.
Якщо у вас немає родичів або друзів, у яких можна було б зупинитися на перших порах, бажано почати шукати відповідне житло або тимчасове помешкання в Інтернеті за кілька тижнів до переїзду в США.
Ціни на нерухомість у Сполучених Штатах дуже різняться. У той час як у великих містах і густонаселених штатах зазвичай доводиться глибоко залазити в кишеню за житлом, у сільській місцевості та менш населених регіонах часто можна знайти вигідні пропозиції на нерухомість.
Якщо ви ще не визначилися з конкретним містом, в якому хотіли б провести своє подальше життя, вам поки що слід уникати довгострокових договорів оренди на кілька місяців або років. Натомість шукайте так званий контракт "від місяця до місяця", який дозволить вам залишатися гнучкими. Крім того, кімната на Airbnb, будинок для відпочинку або спільна квартира можуть запропонувати вам перше місце, куди ви можете піти після переїзду до США.
Якщо ви не збираєтеся здавати в суборенду своє житло і його обстановку в рідній країні, зараз саме час уважно придивитися до своїх речей. Перш ніж сплачувати високі транспортні та митні витрати, добре подумайте, з якими речами ви хочете переїхати до США, а з якими можете попрощатися.
Ви можете позбутися більшої частини меблів, тому що в США можна купити все, що завгодно. Якщо тільки це не цінні реліквії або антикваріат, покупка нових предметів у США обійдеться дешевше, ніж їх транспортування.
Більше того, деякі предмети меблів вам навіть не знадобляться в Сполучених Штатах. Американські квартири та будинки зазвичай обладнані вбудованою кухнею, включаючи електроприлади. У спальнях є вбудовані шафи, а іноді навіть гардеробні. Також немає сенсу везти з собою матраци, оскільки американські ліжка відрізняються за розмірами від ліжок у багатьох інших країнах.
У випадку з електроприладами навряд чи варто перевозити їх до США, оскільки американська електромережа працює зі змінним струмом напругою 110 вольт і частотою 60 герц, що відрізняється, наприклад, від європейських країн.
У той час як невеликі електроприлади, такі як ноутбуки або смартфони, можна без проблем використовувати з адаптером, для роботи великих побутових приладів, таких як пральні, посудомийні машини або телевізори, зазвичай потрібен додатковий трансформатор. Тому практичніше і дешевше купувати нову техніку в США.
Якщо ви ще не впевнені, чи хочете залишитися в США назавжди, винайміть у себе на батьківщині комірчину і зберігайте там свої речі протягом певного часу.
Автомобілі, мотоцикли та інші транспортні засоби часто є заповітними предметами, з якими важко розлучитися. Однак, окрім високих транспортних витрат, ввезення транспортних засобів до США пов'язане з низкою додаткових перешкод.
Якщо ви вирішили перевезти автомобіль, врахуйте, що вам потрібно буде переобладнати його відповідно до американських стандартів протягом одного року (приблизно $2,000 - $3,000). Крім того, деякі типи транспортних засобів (наприклад, Smart, деякі дизельні автомобілі) взагалі не реєструються в США.
Ви можете знайти всю важливу інформацію на сайті Департаменту транспорту США.
Після того, як ви вирішили, які речі будуть супроводжувати вас під час переїзду до США, настав час шукати транспортну компанію. Якщо ви не живете в Канаді або Латинській Америці, у вас в основному є два варіанти транспортування: авіаперевезення або морський контейнер.
Перевезення повітрям дорожче, ніж морем, але, особливо якщо вам потрібно перевезти лише кілька товарів, воно має багато переваг. Так, за допомогою авіаперевезень можна дістатися до всіх штатів США, навіть тих, що знаходяться в глибині країни.
Час доставки відносно короткий, приблизно десять-дванадцять днів. Якщо ви сплатите додаткову плату за експрес-доставку, доставка можлива навіть протягом двох-трьох днів. Ціна розраховується відповідно до ваги вашого вантажу, що перевозиться.
Морський контейнер - найкращий вибір для перевезення великих партій товарів. Ви можете орендувати контейнери у міжнародних експедиторів, таких як Schenker, Compas International Movers або ALLIED Forwarding Group.
Як правило, компанії пропонують морські контейнери різних стандартних форматів, в основному 20 футів (33 м³), 40 футів (67 м³) і куби висотою 40 футів (78 м³). Не має значення, наскільки ви заповнюєте контейнер і скільки він важить; ви завжди платите фіксовану ціну контейнера. Однак існують відмінності в обслуговуванні, оскільки деякі компанії підтримують вас, наприклад, з митним декларуванням або дозволяють вам безкоштовно зберігати вантаж протягом декількох тижнів, якщо це необхідно.
Якщо ви вирішили скористатися морським контейнером, майте на увазі, що можуть виникнути додаткові витрати на страхування, пакувальні матеріали, завантаження і розвантаження, а також подальше транспортування наземним транспортом.
Ви, безумовно, хочете, щоб ваш пухнастий найкращий друг супроводжував вас у новому житті. Щоб переїзд до США пройшов для вашого улюбленця гладко, вам слід заздалегідь підготуватися до перевезення і виконати всі необхідні вимоги щодо в'їзду в країну.
Зазвичай коти і маленькі собаки можуть подорожувати в транспортній коробці разом з вами в салоні літака, тоді як великі собаки перевозяться у вантажному відсіку. Точні вимоги щодо розміру та ваги при перевезенні тварин визначаються кожною авіакомпанією самостійно.
В основному, кожен штат США має власні вимоги до в'їзду, які є більш-менш суворими. Однак, як правило, вам потрібні
У деяких штатах щеплення для котів також є обов'язковими. Крім того, після в'їзду в країну вам може знадобитися огляд вашого улюбленця у ветеринара. У штатах і територіях з особливо суворими правилами може бути запроваджено карантин.
Для ознайомлення з чинними правилами ввезення домашніх тварин до США відвідайте веб-сайт Центрів з контролю та профілактики захворювань (CDC).
І останнє, але не менш важливе: перед переїздом до США необхідно вирішити деякі організаційні питання. Перед від'їздом необхідно
Ваш переїзд до Америки вже неминучий. Щоб переконатися, що нічого не піде не так, настав час для остаточної перевірки всіх важливих документів і вашого багажу, а також для остаточного ознайомлення з поточними вимогами до в'їзду в США.
Деякі важливі документи вам знадобляться одразу при в'їзді в країну, інші - лише після прибуття. Але коли ви вже в США, ви не зможете легко отримати ці документи від влади. Тому перед від'їздом ще раз ретельно все перевірте. Також не забудьте перекласти всі важливі документи на англійську мову!
Ці документи повинні бути у вашому багажі, для вас і для кожної особи, яка подорожує з вами:
Зробіть кілька копій документів і розподіліть їх між кількома валізами та коробками. Щоб мінімізувати ризик втрати, завжди носіть оригінали найважливіших документів у ручній поклажі.
Американські прикордонники відомі своєю суворістю. Щоб уникнути проблем при в'їзді в країну, незадовго до від'їзду добре ознайомтеся з чинними правилами імпорту в США.
Певні предмети та продукти підлягають суворій забороні на ввезення до Сполучених Штатів. Це стосується:
Завжди будьте в курсі останніх подій, оскільки правила імпорту можуть змінюватися в будь-який час і без попередження. Ви можете знайти актуальну інформацію на сайті Управління митного та прикордонного контролю США. S. Customs and Border Protection.
Після прибуття на інший бік Атлантики ваша американська мрія може розпочатися. Оскільки навіть у Сполучених Штатах влада часто рухається дуже повільно, не варто втрачати часу і відразу ж подбати про деякі документи, які необхідні для життя в США.
Отримання картки соціального страхування має бути одним із пріоритетних пунктів у вашому списку справ. У США обов'язково потрібно мати номер соціального страхування, який також слугує посвідченням особи. Без картки соціального страхування ви не зможете працювати в Штатах або відкрити рахунок в американському банку. Щоб подати заяву на отримання картки соціального страхування, вам знадобляться наступні документи:
Ви можете подати заяву на отримання картки в управлінні соціального забезпечення за новим місцем проживання. Достатньо, якщо ви спочатку надасте лише тимчасову адресу для відпустки. Час обробки становить близько двох тижнів.
Хоча водійське посвідчення, видане у вашій країні, все ще прийматиметься в США протягом декількох місяців, корисно подати заяву на отримання американських водійських прав якомога швидше. Водійське посвідчення не тільки дає право керувати транспортним засобом, але й слугує документом, що посвідчує особу, подібно до картки соціального страхування.
Правила сильно відрізняються від штату до штату. У деяких регіонах достатньо обміняти старе водійське посвідчення на нове. В інших штатах потрібні додаткові документи (наприклад, перевірка зору), а також складання теоретичного або практичного іспиту з водіння. Щоб отримати американське водійське посвідчення, необхідно звернутися до Департаменту транспортних засобів (DMV) у вашому штаті.
Тема медичного страхування в США дуже складна. Однак через високу вартість ліків і лікування в Америці, достатнє страхове покриття має велике значення, щоб не потрапити в боргову пастку в разі надзвичайної ситуації.
Спочатку достатньо оформити міжнародну медичну страховку на кілька місяців. Після цього ви можете без поспіху приступити до пошуку відповідного медичного покриття, що відповідає вашим потребам.
Державні програми зарезервовані для певних груп населення США. Багато резидентів отримують приватну медичну страховку через свого роботодавця, який зазвичай покриває частину витрат. Також можна придбати власну приватну медичну страховку.
Після переїзду до США вам слід якнайшвидше відкрити рахунок в американському банку. Американський банківський сектор величезний і включає понад 5 000 регіональних і місцевих фінансових установ. Для початку варто відкрити рахунок в одному з чотирьох найбільших національних банків: JP Morgan & Chase, Bank of America, Wells Fargo Bank та Citibank. Вони мають відділення по всій країні і мають досвід консультування міжнародних клієнтів.
Щоб відкрити банківський рахунок у США, вам знадобляться
Після того, як ви відкрили банківський рахунок у США, ви можете почати формувати так звану кредитну історію. Наявність хорошої кредитної історії надзвичайно важлива в США, оскільки без неї неможливо взяти кредит, наприклад, на купівлю квартири або автомобіля. Крім того, хороша кредитна історія необхідна для отримання кредитних карток і укладення певних контрактів.
Ваша кредитна історія показує, наскільки надійно ви виконували свої фінансові зобов'язання в минулому, і дає вашому потенційному кредитору спокій. Оскільки після переїзду до США в якості іммігранта ви починаєте з нульовою кредитною історією, має сенс якомога швидше сформувати хорошу кредитну історію. Як не парадоксально, але для цього вам потрібно буде вчасно і надійно обслуговувати існуючі кредити і розстрочки.
Втім, ви все одно можете швидко сформувати свою кредитну історію, використовуючи кілька хитрощів:
Ви готові до переїзду в США? Або вам все ще потрібна порада? Тоді перегляньте наші інтерв'ю з емігрантами та дізнайтеся, як наші переможці Грін-карти освоюють нове життя в США. Крім того, підпишіться на нашу розсилку - ми будемо регулярно надавати вам цінні поради та свіжі новини про США!